Provoz v období mimořádných opatření v rámci prevence šíření koronaviru.

Provoz v období mimořádných opatření  v rámci prevence šíření koronaviru.
Petr Brhel - 25. 3. 2020 , sekce: Novinky

Informace o provozu v období mimořádných opatření v rámci prevence šíření koronaviru Covid 19.

Vážení obchodní přátelé, milí zákazníci,

dovolujeme si Vás informovat o omezeních spojených s mimořádným opatřením v rámci prevence šíření koronaviru Covid 19.

Velkoobchodní i maloobchodní prodej pokračuje bez většího omezení, zakoupené zboží je zasíláno přepravními službami.

Objednávky přijímáme přes e-shop, mailem, nebo telefonicky.

V rámci tohoto opatření jsme do odvolání nuceni omezit osobní odběry zboží a přímý prodej v sídle a pobočkách firmy. Osobní odběr je možný pouze v nutných případech pro velkoobchodní partnery po předchozí dohodě.

Tímto opatřením se snažíme ochránit Vás i naše zaměstnance.

Děkujeme za pochopení.

 

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho svým přátelům.

Proč nakupovat u nás

  • Nejširší nabídka kancelářské a telekomunikační techniky
  • Profesionální záruční i pozáruční servis, školení pro partnery
  • Poskytování odborného poradenství a podpora prodeje
  • Prodej kancelářské a telekomunikační techniky od roku 1990
  • Zákaznický servis 8 - 16 hod
  • Možnost zasílání zboží přímo vašim zákazníkům (vašim jménem)
  • Poskytnutí XML feedu pro váš e-shop
  • Možnost školení a poradenství přímo ve firmě

Autorizovaný distributor 
Panasonic business - kancelářská a telekomunikační technika

Novinky a slevy na Váš e-mail:
Porovnat zboží 0